Baj van doboz

Mindig van hová fordulnod, ha baj van!

Az életben adódhatnak nehéz helyzetek, amikor fontos tudni, hogy van segítség, és nem kell egyedül megküzdened a problémáiddal. Legyen szó munkahelyi gondokról vagy magánéleti nehézségekről, többféle lehetőség is rendelkezésedre áll, hogy támogatást kapj. Attól függően, hogy Tescón belül történik az eset vagy azon kívül – a vállalattól függetlenül -, eltérő jelzési felületek állnak rendelkezésedre.

Tescón belüli esetek

Ne Hallgass! Vonal
Ha súlyos gondod van a munkahelyeden, például bántanak, fenyegetnek, zaklatnak vagy veszélyben érzed magad, akkor itt jelentheted. A bejelentést név nélkül is megteheted, így nem kell aggódnod, hogy kiderül, ki vagy.

E-mail: nehallgass@tesco.com
Telefon: +36 80 33 00 22

Kollégáink Panaszai
Ez a lehetőség a kisebb munkahelyi problémákra van, például ha egy oktatóval vagy munkatárssal konfliktusod van vagy valami nem működik jól a munkakörnyezetedben. Ha tudod, először próbáld meg megbeszélni a dolgot az érintettel vagy egy vezetővel.

E-mail: kollegaink.panaszai@tesco.com

Személyes Beszélgetés
Ha jobban szeretsz valakivel személyesen beszélni, kereshetsz egy oktatót, vezetőt vagy egy olyan munkatársat, akiben megbízol. Ők meghallgatnak, támogatnak, és segítenek abban, hogy a problémád megoldódjon.

Tescón kívüli esetek
A vállalaton kívüli, magánéleteddel kapcsolatos problémák esetén szintén fontos, hogy bizalommal fordulj valakihez. Az első lépés itt is a személyes megkeresés, ahol támogatást kaphatsz, majd további segítséget kérhetsz megfelelő szakmai szervezetektől, ha szükséges.

Területileg illetékes gyermekjóléti szolgálat
Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány – Telefon: 116 000
Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság – Telefon: +36 80 630 155

Ne félj segítséget kérni! Ha gond van, az nem a te hibád, és sosem vagy egyedül. Mindig lesz valaki, aki meghallgat és segít neked!