Minőségpolitika*

A Tesco Akadémia Képzési és Fejlesztési Kft (Tesco Akadémia Kft.) a Tesco-Global Áruházak Zrt leányvállalata. A tulajdonosi kör üzleti sikerét jelentős mértékben meghatározza a munkatársai teljesítménye, szakmai felkészültsége, a szakképzésben elfoglalt társadalmi szerepvállalása.

„Munkatársaink jelentik vállalatunk legnagyobb értékét, és sikerünk zálogát is: az ország egyik legnagyobb munkáltatójaként több mint 11 000 munkatársat foglalkoztatunk. Büszkék vagyunk a nálunk dolgozók sokszínűségére: munkalehetőségeink rugalmasak, így állást kínálunk teljes- vagy részmunkaidőben, diákoknak és nyugdíjasoknak, de kisgyermekes édesanyák számára is. A Tesco Group a legnagyobb gyakorlati képzőhely a Kereskedelmi Ágazatban. Felelősséget vállalunk a jövő nemzedék oktatásában, valamint az Ipar 4.0 által támasztott új gazdasági igények képzéseink által történő kiszolgálásában.”

A Tesco Akadémia Kft. képzésein keresztül lehetőséget biztosítunk kompetenciák fejlesztésére és az államilag engedélyezett szakmai képzések elvégzésére, amely előfeltétele a képzőtől független, akkreditált vizsgaközpontban teljesíthető képesítő vizsgának. Ezzel támogatva azt a célt, hogy a képesítő vizsga sikeres teljesítése esetén a vizsgázó államilag elismert, szakképesítést szerezzen.

A Tesco Akadémia Kft. fő profilja az alapítók számára nyújtott képzés és a szakképzési folyamatok támogatása. Ugyanakkor a képzéseinken való részvételnek nem alapfeltétele a Tesco Group – nál létesített munkaviszony. Képzéseink mindenki számára elérhetőek.

Tesco Akadémia Kft. munkatársaival közösen értékeli a szervezet tevékenységeit, átgondolja a vezetőség felelősségét, a szervezet céljait, s az azok eléréséhez vezető utakat. Ebben a munkában legfőbb törekvése tevékenységei folyamatos jobbá tétele és fejlesztése.

Munkatársaink fejlődése érdekében biztosítjuk a rendszeres továbbképzés lehetőségét, mindenkor szem előtt tartva az egyéni képzési igényeket és szükségleteket.

Minőségpolitikánk alapja az ügyfeleink elégedettsége, ezért partnereink és képzéseink résztvevőinek igényei, visszajelzései alapján folyamatosan változtatjuk, javítjuk tevékenységeinket. Proaktívan alakítjuk ki az üzleti környezet változására reagáló képzési programokat, így lehetőséget teremtünk partnereink részére a rugalmas, célirányos képzéseken keresztül történő üzleti előnyök megteremtésére.

Képzési programjainkat, szakképzési szolgáltatásainkat megrendelőink, partnereink elvárásai alapján, célra, személyre és szervezetre szabottan alakítjuk ki és valósítjuk meg, figyelembe véve a helyi, kistérségi és regionális sajátosságokat, lehetőségeket.

A Tesco Akadémia Kft. elkötelezett a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszerek**, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Ennek érdekében folyamatosan követjük szervezetünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményeit, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, intézményi, szervezeti stratégiát, minőségcéljainkat, valamint teljes minőségirányítási rendszerünket.

Balog Béla Csaba

Intézmény- és Minőségbiztosítási vezető

 

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival?
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával?
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával?
5. Mennyire feleltek meg az elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek?
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel?
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszerzésével összefüggő tevékenységével?
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével?
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?

 

* a 2013. évi LXXVII. tv. hatálya alá tartozó felnőttképzési tevékenységre, a 2019. évi LXXX. törvény a szakképzésről

** MIR, KAMSZER