Minőségpolitika

 

A Tesco Akadémia Képzési és Fejlesztési Kft. (Tesco Akadémia Kft.) a Tesco-Global Áruházak Zrt. leányvállalata. A tulajdonosi kör üzleti sikerét jelentős mértékben meghatározza a munkatársai teljesítménye, szakmai felkészültsége, a szakképzésben elfoglalt társadalmi szerepvállalása.

„Munkatársaink jelentik vállalatunk legnagyobb értékét, és sikerünk zálogát is: az ország egyik legnagyobb munkáltatójaként közel 8500 munkatársat és több mint 2600 tanulót foglalkoztatunk évente duális képzés keretében. Büszkék vagyunk a vállalat sokszínűségére: munkalehetőségeink rugalmasak, így állást kínálunk teljes- vagy részmunkaidőben, diákoknak és nyugdíjasoknak, de kisgyermekes édesanyák számára is. A Tesco Group a legnagyobb gyakorlati képzőhely a Kereskedelmi Ágazatban. Felelősséget vállalunk a jövő nemzedék oktatásában, valamint az Ipar 4.0 által támasztott új gazdasági igények képzéseink által történő kiszolgálásában.”

A Tesco Akadémia Kft. fő profilja az alapítók számára nyújtott képzés és a szakképzési folyamatok müködtetése. A Tesco áruházak többsége duális képzőhelyként működik, így lehetőséget biztosítunk a tanulók és a képzésben résztvevők kompetenciáinak fejlesztésére, a kereskedelmi szakmák gyakorlatban való elsajátítására munkahelyi körülmények között. Küldetésünk a munkaerő utánpótlás kinevelése, azáltal, hogy szerepet vállalunk a szakképzésben tanulók minőségi oktatásában és a szakmai vizsgára való felkészítésében.

Minőségpolitikánk alapja partnereink elégedettsége, ezért tanulóink, képzésben résztvevőink, és a szakképző intézmények igényei, visszajelzései alapján folyamatosan változtatjuk, javítjuk tevékenységeinket. Kooperatív módon alakítjuk ki a szakképző intézményekkel a szakirányú oktatás képzési programjait, így lehetőséget teremtünk a rugalmas, célirányos oktatások megteremtésére, figyelembe véve a helyi, kistérségi és regionális sajátosságokat, lehetőségeket.

Tesco Akadémia Kft. munkatársaival közösen értékeli a szervezet tevékenységeit, átgondolja a vezetőség felelősségét, a szervezet céljait, s az azok eléréséhez vezető utakat. Ebben a munkában legfőbb törekvése tevékenységei folyamatos jobbá tétele és fejlesztése. Elkötelezettek vagyunk a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a Kamarai minőségi szempontrendszer javaslatai, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Ennek érdekében folyamatosan követjük szervezetünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, a felülvizsgálat eredményeit, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, szervezeti stratégiát, minőségcéljainkat.

Az Ágazati Készségtanács tagjaként aktívan együttműködünk a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK), valamint a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM), Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal (NSZFH) szakpolitikai részlegeivel a szakképzés fejlesztése érdekében.